Reklamace, výměna a vrácení zboží

Problémy s Vaším zbožím:

Pokud jste obdrželi zboží, které je nekompletní, poškozené nebo jiné, než jste objednali, rádi Vám pomůžeme vyřešit situaci. Pro reklamaci zboží, prosím, využijte reklamačního formuláře a naši kolegové se co nejdříve spojí s pokyny k řešení.

Odkaz na reklamační formulář

Adresa pro reklamace zboží:

Gadgets House s.r.o., Do Čertous 2634/7, Hala H1, logistický park P3, Praha 20, 19300

Tel.: 601 550 370, pondělí až pátek (8:00 – 16:00)

Více informací o Vašich právech při reklamaci naleznete v našich Obchodních podmínkách.

Poznámka: V těchto případech se prodejce Gadgets House, s.r.o. snaží o individuální přístup v závislosti na daném problému. Zpravidla se snaží zařídit opravu či výměnu přímo u dodavatele. Zákazník je instruován na jakou adresu má zboží zaslat. Pokud výměna ani oprava není možná, tak jsou zákazníkovi vráceny peníze na bankovní účet.

Nespokojeni s nákupem?

Máte 14 dní na vrácení nebo výměnu Pokud si přejete vrátit nebo vyměnit zboží do 14 dnů od obdržení, rádi Vám pomůžeme s tímto procesem. Pro vrácení zboží, vyplňte reklamační formulář a naši kolegové se brzy ozvou s pokyny.

Odkaz na reklamační formulář

Adresa pro vrácení zboží:

Gadgets House s.r.o., Do Čertous 2634/7, Hala H1, logistický park P3, Praha 20, 19300

Tel.: 601 550 370, pondělí až pátek (8:00 – 16:00)

Více informací o Vašich právech při vrácení zboží naleznete v našich Obchodních podmínkách.

Poznámka: Pokud Spotřebitel odstoupí od Kupní smlouvy (ideálně prostřednictvím www.reklamacniformular.cz), je povinen nám zaslat zpět Zboží nabyté na základě Kupní smlouvy, od které odstoupil nebo je vrátit na adrese provozovny Prodávajícího: Gadgets House s.r.o., Do Čertous 2634/7, Hala H1, logistický park P3, Praha 20, 19300, nejpozději do 14 dnů od okamžiku učinění odstoupení od Kupní smlouvy. Spotřebitel nese sám náklady na dopravu při vrácení Zboží Prodávajícímu. Prosím vezměte na vědomí, že vrácené Zboží zaslané na dobírku nebude z naší strany přebráno a bude Vám vráceno zpět na Vaše náklady. (citace z VOP)

 

Řešíte již reklamaci s našimi kolegy a potřebujete je kontaktovat?

Pokud již probíhá řešení Vaší reklamace a potřebujete nás kontaktovat, prosím, použijte pouze kontakty, které jste obdrželi od našich kolegů.

Obvykle jsou to:

Vždy uvádějte číslo Vaší objednávky nebo se pokuste najít předchozí konverzaci pro efektivnější komunikaci.

Tyto kontakty používejte pouze pro již řešené reklamace nebo v případě, že byla reklamace zamítnuta.